Regulamin

Witam na stronie Bloom Cosmetics.

Regulamin sklepu

I.WSTĘP

1. Regulamin opisuje zasady działania sklepu internetowego "www.bloomcosmetics.pl".

2. Sklep internetowy www.bloomcosmetics.pl jest własnością Bloom Cosmetics Sp. z o. o. Sp. k.

DANE FIRMY:

BLOOM COSMETICS Sp. z o. o. Sp.k.

Plac Borek 18, 63-500 Ostrzeszów

NIP 5140348131

Nr konta 94109011730000000137116410

telefon firmowy 608 287 615

Email: kontakt@bloomstore.pl

Wpis do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta i Gminy Ostrzeszów.

3. Sklep www.bloomcosmetics.pl prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem Internetu, dla klientów krajowych oraz zagranicznych. Przy dostawie towaru korzysta z usług DPD In Post.

II.SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

1. Produkty zamawia się przez stronę www.bloomcosmetics.pl.

2. W sklepie internetowym www.bloomcosmetics.pl funkcjonują dwie opcje złożenia zamówienia produktów:

a) Można złożyć zamówienie na określony produkt i wypełnić formularz zamówienia.

b) Dla stałych klientów, chcących się zarejestrować i otrzymywać newsletter, informacje o promocjach i nowych produktach należy:

- zarejestrować się w sklepie www.bloomcosmetics.pl

zalogować się, wykorzystując w tym celu hasło, otrzymane podczas rejestracji

- złożyć zamówienie na określony produkt

3. Klient zobowiązany jest podać prawidłowe dane osobowe i adresowe, na które ma zostać dostarczona zamówiona przesyłka.

4. Do każdego zamówienia przed wysyłką wystawiana jest faktura Vat

5. Wszystkie ceny produktów, które są podane w sklepie internetowym są podane w złotych polskich i są cenami brutto. tzn. zawierają podatek Vat. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w momencie złożenia zamówienia przez klienta.

6. W przypadku niedostępności części produktów objętych zamówieniem klient zostanie poinformowany o sytuacji i podejmuje decyzje o sposobie realizacji zamówienia, tj. częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania lub anulowanie całości zamówienia.

III REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Realizowane będą tylko kompletne i prawidłowo wypełnione zamówienia.

2. Po złożeniu zamówienia do klienta zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez sklep internetowy www.bloomcosmetics.pl. W przypadku nie otrzymania takiego potwierdzenia prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 608 287 615

3. Czas realizacji zamówienia wynosi:

a) w przypadku, płatności przy odbiorze paczki - 1-30 dni roboczych w zależności od stanów magazynowych i ilości zamówień) dnia otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia.

b) w przypadku płatności przelewem - przedpłata - 1-30 dni roboczych( w zależności od stanów magazynowych i ilości zamówień) od dnia zarejestrowania wpłaty należnej kwoty na konto bankowe sklepu internetowego www.bloomcosmetics.pl

Skompletowane zamówienie zostaje wysłane do klienta za pośrednictwem DHL. Przewidywany czas dostawy to 1-2 dni robocze.

c) zamówienia złożone od piątku od godziny 12.30 do niedzieli uznawane są jako zamówienia złożone w poniedziałek.

Termin otrzymania przesyłki: czas realizacji zamówienia przez obsługę sklepu + czas dostawy.

4. W przypadku wysyłek zagranicznych - zamówienia realizujemy po wcześniejszym telefonicznym lub e-mailowym ustaleniu kosztów wysyłki (według wagi i cennika DHL dla przesyłek zagranicznych), dodaniu ich do ogólnej wartości zamówienia i zapłaceniu przelewem zagranicznym kwoty całości zamówienia. Czas realizacji takich zamówień może ulec wydłużeniu.

IV. KOSZTY WYSYŁKI ZAMÓWIENIA:

1. Koszt wysyłki przesyłki obowiązuje w chwili złożenia zamówienia.

Sposób dostawy przesyłki i Koszt dostawy przesyłki:

DPD koperta (max 4 produkty) 11,50 zł

DPD Paczka - 14,00 zł.

Paczkomaty In Post 10,50

Płatne przy odbiorze przesyłki DPD 15,90 zł

Odbiór osobisty w firmie:

po wcześniejszym telefonicznym lub e-mailowym uzgodnieniu terminu odbioru towaru. Za towar można zapłacić wcześniej przelewem bankowym - przedpłata lub gotówką przy odbiorze. 0zł.

Wysyłka zagraniczna: Płatne przelewem zagranicznym po wcześniejszym ustaleniu kosztów przesyłki według wagi i cennika DHL dla przesyłek zagranicznych.

Numer konta bankowego:

61109011730000000137116422

V. REKLAMACJA I ZWROT TOWARU:

1.REKLAMACJA:

a) Podstawą reklamacji produktu jest dokument sprzedaży - Faktura Vat, a w przypadku reklamacji uszkodzonej przesyłki podczas transportu - protokół reklamacyjny sporządzony podczas odbioru przesyłki od kuriera.

b)W przypadku reklamacji wadliwego produktu czy też uszkodzenia przesyłki podczas transportu, prosimy przed odesłaniem przesyłki o uprzedni kontakt telefoniczny z obsługą sklepu internetowego www.bloomcosmetics.pl (tel.+ 48 608287615) lub e-mailowy kontakt@bloomstore.pl

c) Odbierając przesyłkę klient ma obowiązek sprawdzić jej stan. Jeśli opakowanie jest uszkodzone, klient powinien spisać protokół reklamacyjny z kurierem - dostawcą przesyłki. Protokół reklamacyjny jest nieodzowny przy rozpatrywaniu tego rodzaju reklamacji.

d) Wszelkie reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty ich zgłoszenia i odesłania wadliwego towaru. Wadliwy towar może zostać wymieniony na pełnowartościowy lub sklep internetowy www.bloomcosmetics.pl zwróci klientowi równowartość ceny zakupionego towaru.

2. ZWROT TOWARU:

a) Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w sklepie internetowym www.bloomcosmetics.pl bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki (na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych od daty zwrotu towaru, przelewem na wskazane przez klienta konto bankowe. W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany z kompletną jego zawartością oraz dowodem zakupu. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu . Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta, albo przez przekaz pocztowy na podany adres. Pieniądze zwracane są w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien, po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą odesłać go na adres firmy. Koszt zwracanego przedmiotu sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu, oraz notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie, jeśli taka będzie wola kupującego, wymieniony na inny, pełnowartościowy, lub sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu wraz z przesyłka lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

VI. POZOSTAŁE:

1. Składając zamówienie w sklepie internetowym www.bloomcosmetics.pl klient jednocześnie wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie swoich danych osobowych podanych w zamówieniu jedynie dla potrzeb sklepu internetowego www.bloomstore.pl, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (Ustawa z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z późniejszymi zmianami).

2. Dane osobowe klientów sklepu internetowego www.bloomcosmetics.pl wykorzystywane są tylko do realizacji zamówienia. Sklep internetowy bloomcosmetics.pl zapewnia ochronę danych osobowych klientów, nie udostępnia ich żadnym osobom trzecim. Klient ma prawo wglądu we własne dane, do wprowadzania w nich zmian lub do ich usunięcia.

3. Sklep internetowy www.bloomcosmetics.pl nie wyraża zgody na jakiekolwiek kopiowanie, publiczne odtwarzanie żadnej z części sklepu internetowego www.bloomcosmetics.pl bez uprzedniej zgody właściciela sklepu.

4. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mieć będą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

Wszystkie zamówienia oraz realizujemy zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 25 grudnia 2014r.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel