Odstąpienie od umowy

V. REKLAMACJA I ZWROT TOWARU:

1.REKLAMACJA:

a) Podstawą reklamacji produktu jest dokument sprzedaży - Faktura Vat, a w przypadku reklamacji uszkodzonej przesyłki podczas transportu - protokół reklamacyjny sporządzony podczas odbioru przesyłki od kuriera.

b)W przypadku reklamacji wadliwego produktu czy też uszkodzenia przesyłki podczas transportu, prosimy przed odesłaniem przesyłki o uprzedni kontakt telefoniczny z obsługą sklepu internetowego www.bloomcosmetics.pl (tel.+ 48 608287615) lub e-mailowy kontakt@bloomstore.pl

c) Odbierając przesyłkę klient ma obowiązek sprawdzić jej stan. Jeśli opakowanie jest uszkodzone, klient powinien spisać protokół reklamacyjny z kurierem - dostawcą przesyłki. Protokół reklamacyjny jest nieodzowny przy rozpatrywaniu tego rodzaju reklamacji.

d) Wszelkie reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty ich zgłoszenia i odesłania wadliwego towaru. Wadliwy towar może zostać wymieniony na pełnowartościowy lub sklep internetowy www.bloomstore.pl zwróci klientowi równowartość ceny zakupionego towaru.

2. ZWROT TOWARU:

a) Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w sklepie internetowym www.bloomcosmetics.pl bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki (na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych od daty zwrotu towaru, przelewem na wskazane przez klienta konto bankowe.

W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany z kompletną jego zawartością oraz dowodem zakupu.

Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu . Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta, albo przez przekaz pocztowy na podany adres. Pieniądze zwracane są w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien, po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą odesłać go na adres firmy. Koszt zwracanego przedmiotu sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu, oraz notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji.

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie, jeśli taka będzie wola kupującego, wymieniony na inny, pełnowartościowy, lub sklepzwróci nabywcy równowartość ceny produktu wraz z przesyłka lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel